Milloin joululahja voittaa perhejuhlan?

 Hmm.. Eipä äiti aatoaattona ilmotellut moneltako lähtee mummolle aattoaamuna. Eipä loppupeleissä ollut edes haittaa, kun oli kuulemma raahannut miehensä mukanaan. Minä lagin koko päivän kotona.  Moikkasin Innaa päivällä, kolmen jälkeen lähin Johun porukoille. Juotiin siinä joulukahvit, pienimmät kertoivat innoissaan mitä olivat saaneet joululahjaksi. Tämä kääntyi siihen että kysäsin Johun veljeltä että lähetäänkö kahville abc:lle ja koska Johulla ei ollut parempaakaan tekemistä oli kahvitteluhengessä myös hän, kaakaopanostuksellaa. (Huomaatteko kun tälleen yöllä kirjoittaessa yritän saada tekstistä mahdollisimman hauskan...?)

 Jeppe viskas mut sitten ukin ja mummin luokse, hyvin kireissä tunnelmissa syötiin ja avattiin paketit. (Pakettipostaus lähipäivinä!) Selailin hetken rakasta tablettia mummin ja ukin luona, kunnes Jeppe ja Putte tuli hakemaan. Kello oli jotain kymmenen, kun Tatu selvisi. Olin aiemmin (ehkä tunti aiemmin..) keksinyt että lähetään Tatun kanssa yöks mummolaan. Noh, sinne me lähdettiin. Muut jo nukkuivat kun menimme ovelle. Hetki jäädyttiin ulkona, ennen kuin meidät päästettiin sisälle. Minä kyllä ilmoitin että tulemme!


 Siis se että mun jouluaatto perheen kesken meni kehnosti.. Ei vaikuttanut loppupeleissä mitenkään. Oli vaan niin ihana käpertyä yläkerran vinttihuoneen hetekan ja ilmapatjan yhdistelmäsänkyyn Tatun viereen. Se korvasi kaiken. Se että sain mun joululahjan ennakkoon, riitti. Tästä voitte siis päätellä mitä on tapahtunut. Tutustuin Tatuun, pari päivää niin hän ois voinut kirjoittaa mun puolesta elämänkertani. Se että olen saanut vierelleni jotain noin ihanaa, on vain niin käsittämätöntä. Tämä on ensimmäinen ja varmasti viimenen kerta, kun mun Joulun pelastaa Joululahja. Hah, onko ihminen muka joululahja? Voi olla, tässä tilanteessa ;)

 Tiivistettynä siis, mun joulu meni huonosti, mutta kummiskin löysin sen ilon mikä ilahduttaa mua joka päivä. Oli aika mahtavaa nukkua jouluyö niin mahtavan ja kiehtovan ihmisen kanssa. Ja toki joulupäivänä raahata hänet kaikille sukulaisille. Ja toki jatkaa hänen kanssa elämstä myös näin joulun jälkeen. Olen korviani myöten ihastunut, kiitos sinä taivaan ukko joka soit minulle tämän. Aatituuti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)