Palkka tuli, palkka meni.

 Tässä postauksessa siis esittelen osan niistä jutuista, mihin lauantaina palkkarahani käytin. Tässä välissä huomautan, että postauksen lopusta löytyy hieman infoa blogin tulevaisuutta ajatellen..




 Aloitetaan tästä paketista. Kohta alkaa se salirääkki, ja mulla ei tietenkään ole mitään vaaleapohjaisia tossukoita jotka salireeniin soveltuisi. Meninpä sitten Matkuksen Staadiumissa kysymään ah-nam-niin-komealta myyjältä, tai oikeastaan ilmoitin tähän tapaan "Haluan Niken salikengät!" Myyjällä tais mennä hetki miettiessä että mitä, kunnes sitten johdatteli minut näiden ihanuuksien luokse. Kokokin oli heti sopiva (harmi, ois ollu kiva sovitella kenkiä sen myyjän kanssa) ja nämä kengät kyllä oli erittäin kevyen ja mukavan tuntuiset jalassa. Näillä oli hintaa 119€.



 Oon pitkään kaivannu mustaa ja isoa laukkua, tämä ei ollut sellainen jota etsin, mutta oikeastaan parempi.
Tilava, sivutaskuilla varustettu PGN:n laukku, hintaa laukkukeskuksen liikkeessä 40€ alennuksessa. Odotukset laukun kestävyydellä on ihan hyvät.



 Tällaista huivia olen metsästäny jo kauan. Tämä ihana tuubihuivi lähti mukaan Glitteristä n.9€ hintaan. Juuri sellainen sisähuivi mitä minulla ei ole, lähinnä asusteeksi.


 Ikeasta lähti taas kaikkea tilpehööriä mukaan mitä en nyt jaksanut alkaa kuvailemaan. Muunmuassa näitä lasipurkkeja, hiushärpäkkeille kori, vispilää ja leikkuulautaa.. Hinta taso oli 0,50€-6€/tuote.


 Oon pitkään testaillut muiden Tangle Teezer:eitä ja vihdoin (nimenomaan vihdoin!) sai ostettua itellekkin tuollasen pinkissä värissä. Ehkä se 16.50€ on hyvä hinta hiusten päässä kestämisestä.


 Se joka ei vielä tiennyt, niin olen rakastunut Glitteriin. En oikeastaan osta muualta koruja, ja joka kerta kun Glitteriin sisälle pääsen, tulen sieltä huomattavan köyhempänä. Nyt kuitenkin sain pidettyä itseni kurissa, ja vain 32€ yhteensä jäi Glitterille. Kaulakoru 11.90€, alemman kuvan korut 5.90€ (Osta 3, maksa 2)




 NewYorkrista tarttui mukaan lämpöinen musta printticollege paita. Näitä mun piti hamstrta syksyä vasten, mutta tämän yhden ainoan löysin joka täytti mun toiveet. Tällä oli hintaa 9.95€
Samalla hinnalla samasta kaupasta löysin mun rakkaus t-paidan.. Oisin halunnu nähdä ilmeeni kun näin tän paidan kaupassa :D



Nämä kengät kylläkin isi ossti ihan täältäVarkaudesta, mutta pakko nämäkin nyt on esitellä. Eli Sievin Planar malliston turvakengät, koulua varten. Erittäin hyvät jalassa ja kevyet. Nämä kengät on varustettu myös naulaanastumissuojalla. Mitä muuta voi hyviltä turvakengiltä toivoa, kun ulkonäkökin on ihan kiva?






 Hintaa näillä ETRA MegaCenteristä 109€, ja voin sanoa että hinta/laatu suhde on hyvä!



  Sitten siihen viimeiseen. Elikkä olen päättänyt jättää blogini tauolle. Tällä hetkellä ei vain tunnu aika ja innostus riittävän. Luin postauksiani ja en tykännyt yhtään. En pitänyt siitä millaista tekstiä kirjoitan enkä kuvista. Musta on tullut tosi itsekriittinen. Muutenkin mun on pakko keskittyä kouluun, kohta alkaa myös reeniohjelma ja lukio. Mun on pakko laittaa blogi niiden jälkeiselle sijalle. Muutenkin aktiivisista lukijoista en ole yhtään varma, onko niitä edes muutamaa.

 Olen luultavasti poissa 1-2kuukautta. Kyllä minä takaisin tulen, en usko että voisin kokonaan jättää tätä harrastusta. Jos kuitenkin käy niin etten enää jatka bloggaamista, tulen ainakin pitämään blogille "hautajaiset". Laitan ajastuksella tulemaan kysymyspostauksen vaikki viikon päähän, niin teen vastauspostauksen sitten kun kerkeän ja on oikeanlainen fiilis. Näihin tunnelmiin, kuulemiin.

2 kommenttia:

  1. Hehe, ite kävin eilen new yorkerissa ja näin ton minion-paidan nii ihan ekana aattelin et toi ois niin sun näkönen!!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, en itekkää siinä ruennu miettimään. Minionrakkaus on suuri :D

      Poista

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)