Asukokonaisuuksia syksyä varten

  Moih! Tänään ja eilen  innostuin tekemään taas syksyä vasten muutamia asukollaaseja  POLYVORE-sivustolla. Oon niin rakastunut tuohon sivuun ja tuohon kollaasi ohjelmaan. Ajatuksissa unohdin 3kuvasta tekstin, mutta tokkopa tuolla on niin väliä..

sport

URHEILU:
Elikkä mulla alkaa taas syyskuussa rääkki, josta joku ehkä on lukenut jo hockey-blogista. Oon tässä kesän aikana vihdoin ja viimein oppinut, että ei ne juoksuhousut olekkaan niin epämukavat ja olen tykästynyt niihin. Noi tuossa kuvassa olevat ei vissiin oo ihan juoksuhousut, mutta tuon tapaset on löydyttävä ennen saliohjelman alkamista. Perusmustat, noi Niken tuommoset JUST DO IT tekstillä varustetut ois tosi kivat. Mustat siksi, että voi kengillä ja yläosalla antaa väriä asuun. Mun mielestä pirteät värit treeniasussa antavat vähän iloa treeniin. Toi puhelimen käsi"panta" (en muuta nimitystä nyt keksinyt) ois tosi kätevä kun lähtee lenkille. Urheiluvaatteissa kun ei liiemmin ole taskuja, loppupeleissä kyllä ihan hyvä. Mistä muuten huomaa että Nike on yks lemppareista? Vaatekaappia täyttävät myös Reebok, Bauer ja Asics.

Untitled #2

 Tässä on yksi sellainen asu, jota voisin pitää lopun elämääni joka päivä, vain koska nuo värit. En tiedä oletteko huomanneet, mutta sininen on tosiaankin mun lempiväri. Tässä asussa yhdistyy naisellisuus ja rentous. Revityt farkut, cäppi ja löysä paita, sekä tietysti college-hihainen farkkutakki tuovat asuun huolettomuuden ja rentouden tunteen, Converset ovat hyvät jalassa ja laukku, korut ja kello antavat asuun jonkin verran sitä naisellisuutta.

Untitled #5

 Jos edellisessä asussa yhdistyi naisellisuus ja rentous, yhdistyy tässä asussa naisellisuus naisellisuuteen. Yksinkertainen väritys pienine yksityiskohtineen.. Täydellinen asu tilaisuuksiin, mutta myös arkeen. Mustavalkoiseen asuun tuo kivaa korostusta hopeiset korut. Kaunis asu kieltämättä. Mulla vaan on se paha, että kaikkien jakkujen sijaan löydän päälleni kuitenkin sen saman vanhan harmaan Cubuksen neuleen.. Ehkä minäkin vielä joku päivä :)

Untitled #3

Näistä asukollaaseista mun lemppari ehdottomasti! Oon rakastunut tuon tapaisiin Newyorkerin kangashousuihin jotka viileämmillä keleillä on melkein aina päällä. Siihen on kiva aina yhdistää Converset tai ballerinat, joku löysä printtipaita sekä kiva huivi. Pitkä neuletakki lämmittää mukavasti viileämmällä, mutta myös farkkutakin olen huomannut sopivan noihin housuihin ihan mukavasti. Asun viimeistelee sormukset, kiva reppu tuo rentoutta ja kuulokkeet korville, thats it! Se mikä tästä asusta tekee vieläkin ihanemman, on mukavuus. Vaikka korkkarit ja pillifarkut on ihan jees, on kiva olla löysissä ja kevyissä vaatteissa..

Mitäs piditte tästä postauksesta? Haluaisitteko näitä useammin? :)


2 kommenttia:

  1. Blogisi on arvosteltu! :)

    http://jadejamuut.blogspot.fi/2014/08/75-linkkaa-blogisi-arvostelut.html

    VastaaPoista

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)