Uusia tuulia ja avuntarvetta

 Hei rakkaat toverit! Oon elänny jonkin asteisessa horteessa nyt loman jälkeen ja heräsin just, että tätä on kestäny YLI KUUKAUDEN?! En tee mitään, tai teen. Mutta ei kiinnosta. Koko ajan pitää joku olla seurana tai muuten menee kaikki päin helvettiä. Esimerkiksi jos olen kotona yön.. En jaksa edes syödä. Pitää oikeasti ottaa itteesä niskasta kiinni niin sais edes siivottua tän läävän..

 Reissailua on luvassa; täksi viikonlopuksi lähden seurakunnan ohjaajakoulutusleirille Pieksämäelle. Ja todellisuudessa mua ei kiinnosta pätkääkään. Jos huomenna ahistaa näin paljon jätän lähtemättä, vaikka tekis se seurakunnan kasvatus mulle ehkä hyvää.. Ensiviikolla lähden yhdeksi yöksi Kolille chillailemaan Sakkyn johtoryhmän kanssa. Sinne lähden ehkä jopa mielelläni. Tasan kuukauden päästä pääsinkin taas ulkomaille, nimittäin Liettuaan. Mulla vaan on järjetön lentopelko, en tiedä miten selviän.

 Kesäkuun vietänkin sitten vanhusten parissa, nimittäin tänään kävin Louhirinteen vanhusten hoivayksikössä.. Ja sain sieltä kuukaudeksi töitä! Siitä olen hyvinkin iloinen. Olen kokeillut jo päiväkodin ja nuorisopalvelut.. Joten tuo vanhainkoti tuo uutta kokemusta ja tosi avoimin mielin odotan tuota kuukautta. Haen vielä loppukesä rippikouluihin isoseksi ja ehkäpä vielä yksi lyhyt työpätkä saattaisi olla mahdollinen. Eli lomailtua ei tule juurikaan tulevana kesänä.

 Suurin muutos tulee syksyllä josta olen ollut hiljaa tässä blogissa. Tämä on vasta noin 95% varmaa, ja ajattelin etten kerro ennen kuin varmistuu.. Mutta. En pysty enää pitämään tätä uutista sisällä. Muutan pois kotoa, suurempaa tästä tekee kotipaikkakunnalta lähteminen. Olen päättänyt etten jatka opintoja sisustusalalla, vaan lähden opiskelemaan tarjoilijaksi Kuopioon. Kuopioon siksi, koska Varkaudessa ei ole tarjoilija koulutusohjelmaa, mutta en halua Sakkylta vaihtaa. Ja koska Sakky on myös Kuopiossa varustettuna kivalla hotra-koululla, on kaupunginvaihdos mieluinen. Kuopiossa pystyn myös kehittämään itseäni enemmän kiekkouralla jos motivaatiota riittää.

 Pyydän teiltä lukijoilta apua pariin juttuu:
  1. Miten saan taltutettua mun lentokammon niin, etten panikoi koneeseen lähtöä?
  2. Miten saan lopetettua KAIKKI heräteostosten teot?
  3. Miten jaksan tehdä koko kesän töitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)