minä bloggaajana

En oikein tiedä kuinka aloittaisin tämän postauksen.. No nyt se alkoi näin, ei postauksien aloittaminen ole ikinä ollut näin vaikeaa. No hemmetti sama kai se on minkä lorun luikautan tähän alkuun, koska kai tästä sai jo selville että olen täällä taas. Pari kuukautta blogi oli tauolla siis, ja tän tauon aikana tajusin syyn sille miksi bloggaan.

Eka blogi oli nimeltään jotain niinkin tavallista kuin elämä rakkauden kanssa on unelmaa, englanniksi tottakai. Nimi oli niin pitkä ettei sitä jaksa enää muistaa. Sen blogin perustin siksi koska muillakin oli. Päivitin sinne samallalailla kuin facebookkiin, eli jee tänää mökille. En ees tainnut silloin tietää mitä blogi meinaa.

Tämä blogi sai alkunsa vuoden 2013 alussa, kun edellisen blogin käytössä tuli häikkää. Samalla vaihtui kirjoitustapa, kuvakoko sekä nimi. Tällä hetkellä oleva nimi Real life story by Jutta, päätyi banneriinkiin pienen mietinnän jälkeen. Tämä blogihan kertoo minusta. Ei muotivaikutteista tai kehittymisestä fitnes-uralla. Olen kertonut omakohtaisista kokemuksista vanhempien erosta, koulukiusaamisesta sekä ihan vain perusjuttuja mitä mulle kuuluu, mitä teen.

Mulle tässä parin kuukauden aikana on sattunut kaikkea kivaa, myös vähemmän kivaa. Jokseenkin tyhjä olo silloin kun en blogiin tullut purkautumaan. Oli purkautumisessa kyse sitten ilosta tai surusta. En kuitenkaan ala kirjoittamaan trilogiaa, näin jälkikäteen.  En koe sitä tarpeelliseksi.

Tajusin tauon aikana etten halua lopettaa bloggaamista. En oota satoja lukioita, vaan jakaa mun elämää. Mun elämä ei ehkä ole ihmeellinen, mutta ei samanlainenkaan kuin muiden. Siksi haluan jakaa tiettyjä juttuja kuvien kera julkisiksi, niin että jokainen voi lukea juttujani. Ottaa oppia halutessaan, tai opettaa mua. Suurin syy bloggaamiselle on kuitenkin se, että pidän tästä.


2 kommenttia:

  1. asiaa puhut! tykkään muutenki sun blogista tosi paljon, ihanaa että oot palannut :*

    VastaaPoista

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)