Ihanin ilta aikoihin


 Moikka! Mun pääsiäinen tulee kahtena postauksena. Toisessa tuleeostosten esittelyä, varmaan teen sen tänään ja ajastan keskiviikolle/torstaille. Jos olisin yhditänyt koko pääsiäisen samaan pakettiin, ei kukaan sitä olisi jaksanut lukea. Ainakin luulisin niin.


 Kerroin viime postauksessa siitä miten stressantunu olen, eilen sain täyden lievityksen siihen. Lähin nimittäin Sannin, Teemun, Villen ja Lokin luokse Haniskan uimarannalle. Aurinko paistoi, musiikki soi, jatkoille mentiin sitten auringon laskettua Kaura-ahossa samalla porukall. Liian ihana ilta, tämmösiä kun olisi useammin. En oikeen muuta osaaa kertoa, mutta kuvat puhukoon puolestani.. :)



Panta - Glitter
Paita - Signature (mummilta)
Collegehousut - GinaTricot
Kengät - Converse

Kamukuva Teemun ja Lokin kanssa, ei tällä porukalla kenestäkään mitään järkeviä kuvia saa koskaan. Eipä tämäkään niistä poikkea. Alla Sanni-vaimokkeeni 



Tässä tämä porukka, siis osa koko kaveriporukasta, mutta nää on mulle läheisimmät. Olen niin iloinen siitä että oon päässy mukaan tämmöseen porukkaan :) Huomatkaa muuten kuinka naisellisen näkönen Ville on..





Poikien yhteis kuva, jälkeen sen kun kaksi noista ottivat pientä painia rannassa.. Ei ne järjellä pilattuja oo muta silti parhaimmistoon kuuluvia. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)