Koska hän on minun ystävä, ja minä olen idiootti

Huh!
viikonloppu meni nopeesti, mökillä tuli hiottua saunan ulkohirsistä maalit pois,
teräksisellä rilliharjalla tietysti!
hyösyin minä tästä 25euroo mut ne tais mennä jo ups.
Kuvia laittelen jahka jaksan..
Tänää alotin tettiviikon tuol kankun päiväkodis,
ai että ne lapset on ihania, tosin semmosii mä en omia halua:D
Teille muuten on tulossa lähiaikoina "katsaus elämääni"-postaus,
ennakkotietona..:D

Mutta siis. Mulla ei ole ollut postausideoita,
nyt mulla on, ja postausksen idea on:

<3 Sara <3
Sara siis on ihana ystäväni, jolle oikeesti voin kertoo kaiken,
ilman että se lähtee leviämään.
Mua vaan harmittaa ku en oo enää vapaa-ajal Saran kaa, 
paitsi tietty Wanuvas.
Saraan tutustuin viime Wrockis, ja sielt 
me laitettiinki Wanuvahakemukset ja sit meist tuli hyvät ystävät.
Sara on tosi ihana persoona, 
ilonen, nauraa paljon ja on oma ittensä.
Hän osaa myös kuunnella hyvin.¨
Siks hän kuuluukin mun kaverienkultalistalle;)

Sara osaa laulaa ja soittaa ja tanssia, 
siinä mä kadehdin häntä.
Se on vaa tollane hurmaava blondi:)

Okei, kyl mua välil ärsyttää tuo "täydellisyys" 
mut ei se haittaa.
Saralle mä aina itken ja hihkun miehuolet, 
myös useinmiten ne hyvätkin.
Ehkä täs maailmas mä just tähän tyttöön luotan eniten,
koska hän on 250%luottamuksen ansainnut!

Pakko kyl on viel Saralt anteeks pyytää 
ku aikaa ei oo riittäny://
Mut Sara kyl ymmärtää,
Se tietää melkein kaiken mun elämäst!
<3

Saran blogin löydät Täältä!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)