Kaikki yllättää

Tajusin tänään että oon tosi ennakkoluulonen. Aamul lähin kahekstoista työkeskukselle 8tunnin riparitapaamiseen mielellä "huohhh tylsää...." Joo no mieli muutukin päivän aikaan! Kyllä, oisin keksiny muutakin tekemistä mutta loppujen lopuks oli mukava päivä.. Ei se ollutkaan vain virsienhoilausta ja ala-aste ikästen leikkien leikkimistä, isosetkin oli ihan mukavia, vaikkei kaikkia nähtykkään. loppujen lopuks se meni nopeesti se 8tuntia! Tässä samalla myös kerron sen verran että rippijuhlien suunnittelu edistyy:

  • Kutsukortit on tehty (kuvaa niistä joskus), 
  • juhlapaikkana on siis meidän mummin ja ukin asunto (sama talo missä oli iskän rippijuhlat ja mun kastajaiset joskus), 
  • Olen myös vähän suunnitellut koristelua, semmosta tosi kesästä ja kaunista, 
  • tarjottavia mietitty, ainakin juustokakkuja pari kappaletta ois kiva
  • vieraita about 15+muutama kaveri, Ida aineskin. Ku mietin et otan vaan läheisimmät ku sit melkee pitäs kutsuu koko kaverilauma.. 
Eilen sit olin just kahvilal ja ajelemas ties kene kyysis:D kaikest huolimat mukava päivä:)
Huomenna on siis äitienpäiva.. Noh meidän äiti lähtee aamul viideks töihin ja sitku se pääsee kahelta nii lähetään isomummon uona käymää, jess!:) Ja oon muuten yt iha fiiliksis koska Spotify!<3:D

PS. Sori kun ei ole kuvia.. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mielelläni kommentteja ja mielipiteitä vastaa,
mutta julkaisen vain asialliset.
Älä siis tuhlaa aikaasi haukkumakommenttien kirjoittamiseen:)